Äntligen lite mer Torpedo

Sierra Nevada Torpedo IPAJag råkade passera förbi min lokala Systembolagbutik och passade på att fråga om mina beställningar från nyhetssläppet i tisdags hade hunnit komma men så var inte fallet men däremot informerade de om att en öl jag frågat om typ varje gång jag varit in, nämligen Sierra Nevada Torpedo Extra IPA, återigen hade dykt upp i Sverige och i detta nu höll på att packas upp i butikerna. Trevligt att höra och jag ser fram emot att köpa ett par för att kunna varva lite med de något tyngre vinter- och julölen.

Etiketter: , ,

Ett svar to “Äntligen lite mer Torpedo”

  1. fajanen Says:

    Äntligen. Det var goda nyheter. Ska köpa mig några direkt.

Kommentera

