Ett nytt parti och en logga för oss ölvetare

En kompis vid namn Viktor har en del kul idéer och han ger bland annat urvattnade loggor nytt liv (typ subvertising/adbusting). Med hans godkännande tänkte jag posta två av dessa som jag tycker passar fint i ölsammanhang som här.

Den första har en smått politisk touch. Varför inte bilda ett nytt parti nu inför valåret. Det här skulle i alla fall vara ett parti jag skulle kunna känna igen mig i och eventuellt tänka mig att rösta på. (Som dock inte ska förväxlas med Folkölspartiet med s.)Folkölpartiet

Den andra bilden skulle nog kunna funka som banner på många ölbloggar. I alla fall här på min om man ska tro en del av mina ”stor stark”-vänner.

Besserwisser

Inget jättesubstantiellt inlägg men man kan ju inte alltid vara det.

Etiketter: , ,

Kommentera

